ÁSZF

Vásárlás menete és feltételei

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
„Kosár” egyszerűsített tartalma a kurzor rávezetésekor lenyíló ablakban megjelenik, ahol látható a kosárba helyezett termékek összesített nettó- és bruttó ára.

Itt lehetősége van:
1./  „Megtekintés” gombra kattintva megtekinteni a vásárlás során a kosár részletes tartalmát, ahol leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
2./  „Pénztár” gombra kattintva elkezdeni a vásárlás befejezési folyamatát, a rendelés elküldését.

Regisztráció, adatvédelem
Lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
A regisztráció és a vásárlás során a Zöld Kutya Kft (székhely: 8060 Mór Mónus u. 2. cégjegyzékszám: 13-09-129557) rendelkezésére bocsájtott személyes adatokat úgy kezeli, hogy minden tekintetben megfeleljen, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelethatályon kívül helyezéséről szóló, az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 Rendelete („GDPR”), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek.
Ezen adatok kezelése és feldolgozása a közöttünk lévő üzleti kapcsolat fenntartásához elengedhetetlenül szükséges.
Az adatokat Ön, mint üzleti partner, önként bocsátotta rendelkezésünkre, eladó és vásárló közötti jogviszony létesítése vagy szerződésszerű fenntartása érdekében.
Tájékoztatjuk, hogy az általunk kezelt adatokat kizárólag az Önnel fennálló üzleti kapcsolatunkban használjuk fel és azokat harmadik fél részére (a saját adatfeldolgozóinkon kívül) nem adjuk át. Az általunk kezelt adatokkal kapcsolatban, a vonatkozó adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően Ön kérhet tájékoztatást személyes adatai kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, tiltakozhat személyes adatai kezelése ellen, valamint az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor visszavonhatja.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
Abban az esetben, ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
Lehetőség van eltérő számlázási és szállítási címet megadni.
​Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A rendelés elküldése
Kattintson a „Tovább” gombra.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
1./ Házhozszállítás Foxpost szolgáltatóval – utánvétel fizetéssel
2./ Házhozszállítás Foxpost szolgáltatóval – banki utalás fizetéssel
3./ Csomagautomatába szállítás Foxpost szolgáltatóval (elérhető automaták: https://csomagvarazslo.hu/automatakereso
4./ Személyes átvétel (8060 Mór Mónus u. 2., 1121 Bp. Márvány u. 25.)

Automatába helyezés kérésekor is meg kell adnia a saját címét, mint szállítási címet vagy hagynia a regisztrációkor megadott címet. Következő lépésként választhat „Város”-t és a Csomagautomata-t, majd ezt követően kattintson a „Tovább” gombra.

Ezt követően válassza ki az Önnek alkalmas fizetési módot:
1./ Banki átutalás (előre)

2./PayPal online fizetés
3./ Utánvétel fizetés
4./ Készpénzes vagy bankkártyás fizetés – helyszíni átvételkor

Kattintson a „Tovább” gombra.
Ekkor még egyszer ellenőrizheti a vásárlást, megjegyzést írhat a rendeléséhez.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez el kell fogadnia (pipa a jelölő négyzetbe) alul:
„Tudomásul veszem és elfogadom a „Vásárlás menete és feltételei” -t és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget.”

Kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes fogyasztói árak, amelyeket a webshopban a termékek mellett találnak.
Az árak HUF (forint) bruttó árak, ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási illetve az utánvét költségeit. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
A megrendeléseket a rendszer elektronikus, nyomtatható formában, magyar nyelven tárolja.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.
A várható szállítási időpontról a Foxpost futárszolgálat értesíti telefonon vagy SMS-ben.

Fizetési feltételek
Áruházunkban az alábbi lehetőségek vannak a fizetésre:
1./ Banki átutalás (előre)
A teljes vételárat, – a szállítási költséggel együtt, – kérjük az alábbi számlára utalni:
   Név: Zöld Kutya Kft
   Bank: Raiffeisen Bank
   Számlaszám: 12080607-0116968-00100002

KÉRJÜK ÍRJA A MEGRENDELŐ NEVÉT A ‘MEGJEGYZÉS’ ROVATBA !

  1. / PayPal online fizetés

3./ Utánvétel fizetés
Ez esetben a teljes vételárat, szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzzel a Foxpost futárnál.
4./ Készpénzes vagy bankkártyás fizetés – helyszíni átvételkor
Zöld Kutya Grooming mintaüzletek 8060 Mór Mónus u. 2., 1121 Bp. Márvány u. 25.

Szállítás – BELFÖLD
A küldemények kézbesítése, szállítása a rendeléskor megadott szállítási címre, vagy a megjelölt automatába a Foxpost futárszolgálattal történik. A csomagot 5 napos őrzési idővel rögzítjük, a szállítás várható idejét a Foxpost futárszolgálat telefonon vagy SMS útján közli a vásárlóval.
A szállítás időpontját csak a Foxpost futárszolgálattal tudja egyeztetni, megváltoztatni!

Szállítási díj:
Automatába szállítás: 800 Ft
Házhoz szállítás: 2000 Ft

Utánvét díja:

150.000 Ft-ig: 300 Ft

Automatába szállítás esetén a csomagját, az előre egyeztetett Foxpost automatában tudja átvenni. A megrendelés folyamán válassza ki azt a települést és azt az automatát, ahol a csomagot át akarja venni.
Rendelés előtt tájékozódhat a Foxpost automatakereső segítségével a lakóhelyéhez legközelebb eső, vagy Önnek eginkább megfelelő Automata helyéről.
A csomagot 5 napos őrzési idővel rögzítjük, a beérkezéséről és az átvétel lehetőségéről telefon vagy SMS értesítést kap.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatjuk, 5 évig megőrizzük.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt más egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről, felbontás során, a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó információkat és jogszabályokat megtalálja a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján.​>>>

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a petgroom.hu  tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen vagy a “Vevőszolgálat” vagy “Elérhetőségek”menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor: hello@petgroom.hu